2023’te de en çok aranan numara; 153

Büyükşehir’in her derde deva hattı olan 153 Çağrı Merkezi olan ilgi 2023

yılında da artarak devam etti. Kocaelililerin tercih ettiği ilk numara 153

oldu.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş ile belediye arasındaki

iletişimi güçlendirmek amacıyla kurduğu 153 Çağrı Merkezi, vatandaşla

belediye birimleri arasında köprü olmaya devam ediyor. Büyükşehir’in

tüm hizmetlerini tek bir numara üzerinde toplayan 153 Çağrı Merkezi,

2023 yılında toplam 1 milyon 275 bin kişiyle iletişime geçti. 68 operatör

ile Kocaeli kentine hizmet veren 153 Çağrı Merkezi, talep ve önerileri ilgili

birimlere bildirirken birçok vatandaşa da bilgilendirme hizmeti veriyor.

2023 yılında, ağırlıklı olarak hat-sefer saati bilgisi, sosyal hizmetler,

ilaçlama gibi konularda vatandaşımızdan gelen çağrılara cevap verildi.

SOSYAL MEDYA 7/24 ÇALIŞIYOR

Teknolojinin tüm nimetlerinden yararlanarak vatandaşlarla iletişimi

kolaylaştırmak isteyen Büyükşehir Belediyesi, 153 numarasının yanı sıra

Twitter, Facebook, İnstagram gibi sosyal ağlar üzerinden de 7/24 talep

ve önerileri alıyor. 2023 yılında sosyal medya üzerinden 27 bin 387 kişi

ile iletişime geçildi. Mobil uygulaması da bulunan 153 Çağrı Merkezine,

Çek-İlet Kocaeli uygulaması üzerinden talep ve önerilerinizi iletebilirsiniz.

KAPSAM DIŞI ÇAĞRILAR

Kocaeli’nin tercih ettiği ilk numara olan 153, hastane randevusu, adli

konular, elektrik arıza, doğalgaz gibi kapsam dışı konularda da aranıyor.

Ancak bu tip kapsam dışı konular çağrı merkezinde yoğunluğa sebep

oluyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x