Müze yetkilisi Jarrod Rawlins albüm için “‘Once Upon a Time in Shaolin’ bir albümden daha fazlası. Onu bu sergiye dahil etmem gerektiğini biliyordum” diye konuştu. Albüm altı yıl boyunca gizlice kaydedildi. 2014’te tek bir kopya basıldı ve Marakeş’te bir otelde güvenli bir kasada saklandı, ardından 2015’te açık artırmaya çıkarıldı. İki milyon dolara Martin Shkreli’nin oldu. Mart 2018’de Shkreli’nin menkul kıymetler dolandırıcılığından mahkum edilmesinin ardından el konulan albüm PleasrDAO’ya 4 milyon dolara satılmıştı.
Related Posts
Erzincan Girlevik Şelalesi’nde hafta sonu yoğunluğu
Sıcak havanın etkili olduğu Erzincan Girlevik Şelalesi, yerli ve yabancı turistlerin akınına uğramaya devam ediyor.
Sıcak havanın etkili olduğu Erzincan Girlevik Şelalesi, yerli ve yabancı turistlerin akınına uğramaya devam ediyor.
Büyükelçi Cüneyd: ‘Biz onlarla eşitiz’
Pakistan’ın Ankara Büyükelçiliği, dün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında “Kadınların Liderliği” başlıklı etkinlik düzenledi. Etkinlikte konuşan Pakistan’ın Ankara Büyükelçisi Yusuf Cüneyd, bir anısını anlatarak “Pakistan’da o zamanlar Anneler Günü, Babalar Günü vs. hiçbir gün kutlanmazdı. Ben yine de bir gün 100 tane çiçek aldım ve Anneler Günü’nde annemin yanına gittim. Annem yanına gidince sordu: “Bu çiçekler niye oğlum?” Ben de anneler günü için dedim. Bana şöyle dediğini hiç unutamıyorum: “Beni sadece anneler gününde mi seviyorsun?” İşte biz onları 365 gün 24 saat sevmeliyiz. Biz onlarla eşitiz” dedi.
Pakistan’ın Ankara Büyükelçiliği, dün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında “Kadınların Liderliği” başlıklı etkinlik düzenledi. Etkinlikte konuşan Pakistan’ın Ankara Büyükelçisi Yusuf Cüneyd, bir anısını anlatarak “Pakistan’da o zamanlar Anneler Günü, Babalar Günü vs. hiçbir gün kutlanmazdı. Ben yine de bir gün 100 tane çiçek aldım ve Anneler Günü’nde annemin yanına gittim. Annem yanına gidince sordu: “Bu çiçekler niye oğlum?” Ben de anneler günü için dedim. Bana şöyle dediğini hiç unutamıyorum: “Beni sadece anneler gününde mi seviyorsun?” İşte biz onları 365 gün 24 saat sevmeliyiz. Biz onlarla eşitiz” dedi.
Mavi ve Kıvanç ile Tam Bi’ Mavi Klasiği: “Çok Olmak Lazım Bazen”
Mavi ve Kıvanç Tatlıtuğ, “Çok Olmak Lazım Bazen” isimli reklam kampanyasıyla yeni sezonu açtı. Film en sevdiğin ‘O Mavi Jean’in, kendini aşmak, yeni şeyler denemek ve bambaşka bir yönünü açığa çıkarmak istediğin o anlarda, cesaretlendiren gücünü vurguluyor.
Mavi ve Kıvanç Tatlıtuğ, “Çok Olmak Lazım Bazen” isimli reklam kampanyasıyla yeni sezonu açtı. Film en sevdiğin ‘O Mavi Jean’in, kendini aşmak, yeni şeyler denemek ve bambaşka bir yönünü açığa çıkarmak istediğin o anlarda, cesaretlendiren gücünü vurguluyor.